donderdag 7 april 2011

@@rt en Wickie naar de Omloop van Zuidlaren

Op zaterdag 9 april zullen Aart en ik de 160km lange Omloop van Zuidlaren rijden.


 


Informatie: www.dobberieders.nl/

Route eerste lus van 80km: Eext, Gasselte, Borger, Exloo, Valthe, Exloo, Borger, Gasselte, Gieten, Annen, Zuidlaren

Route tweede lus van 80km: Glimmen, Onnen, Haren, Peize, Roden, Norg, Peest, Ubbena, Tynaarlo, Zuidlaren.

Niet geheel onbelangrijk voor Dijkridders als wij is dat er 2 koffiestops (Valthe en Peize) onderweg zijn alwaar wij kunnen genieten van koffie met appelgebak.

Nog 2 dagen en dan gaan we los. Komt allen.

4 opmerkingen:

  1. Ha Freek,
    Ik kijk nu al reikhalzend uit naar de twee koffie/colastops met appelgebak.
    De door allerlei omstandigheden afvallige Dijkridders zullen vast balen nu deze lekkernij hun neus voorbij gaat, maar ja, het leven is nu eenmaal keijerhard ;)
    Ik neem mijn fototoestel mee, zodat ik alles op de gevoelige plaat vast kan leggen en jij deze ontzettend uitvergroot op je raam kan plakken.
    DAT zal ze leren om ons in de steek te laten tijdens deze monstertocht....tenzij we natuurlijk onder een prachtige erehaag vertrekken, dan ligt het weer allemaal anders.
    Over ca 31 uur laden we jouw fiets acterin mijn autootje en vertrekken we naar Zuidlaren.
    Tot straks ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Aart,

    Ik ga nu eerst slapen na de nachtdienst en om ca 1 uur sta ik weer naast mijn bed. Het is wat stil op de laan na het wilde feest van Wim. Ik denk dat ze allemaal hun roes aan het uitslapen zijn zodat ze ons morgenochtend kunnen uitzwaaien. Onder het genot van koffie met appeltaart natuurlijk.

    Bandy-shirt, korte/lange mouwen? dito pijpen?

    Tot straks,

    Freek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom in het geel/blauwe Adelaarstenue, d.w.z. met blauwe arm- en beenstukken. Deze arm- en beenstukken staat niet bij het mooie Dijkridderszwarte tenue, maar neem deze wel mee, mocht ik alsnog van mening veranderen. Zijn we ook voor onze supporters goed te herkennen ;)
    Tot over een uurtje of 12,5.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan hebben wij verschillende opties en kunnen dan morgenochtend beslissen. Tot straks.

    BeantwoordenVerwijderen