zondag 15 juli 2012

Gaston?

Vanmorgen liet ik de prikkel  en zelfs de uitnodiging van PdP voor een rondje aan mij voorbijgaan. Even andere zaken aan het hoofd die voorrang hadden.


Maar... tegen tweeën ging de bel en stond, dacht ik, Gaston op de stoep. Helaas, het bleek een verre neef van hem die speciaal vanuit Italië overgekomen was om mij een van de hoofdprijzen uit de Venetiaanse Wielerloterij te overhandigen. In prachtig, in Italiaanse snit gemaakt, tenue stond J-W met een schitterende fles Veneziaanse wijn bij de deur. Nooit eerder ontving ik zo een prachtige prijs voor een niet correct antwoord.


















Een in grote dank aanvaard geschenk. Vanavond bij de pasta liet deze wijn zich prima smaken. Kruidig met een prima afdronk drinkt deze Masi ook bij een prachtig stuk rood vlees van de bbq vast prima weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten