vrijdag 25 maart 2011

Wickie zet door

Vanmorgen de CAAD9 opgehaald bij de vrienden van BIKELIFE. Na het zien van de nota waren het slechts vage kennissen. Wel weer veel punten gespaard op hun spaarkaart.
De schade van een sterke sprint bedraagt 107 euro, maar daar krijg je dan wel een nieuwe ketting, nieuwe achterband, 5 nieuwe tandkransen en een recht achterwiel voor. Prima gedaan mannen.

Thuis de fiets bepakt, banden gepompt en het Lou Bandyshirt aan voor een groot rondje. Niets bijzonders, gewoon kilometers maken voor de AGR.




Grappig wel dat ik de renner die ik tussen Zevenhuizen en Haulerwijk tegenkwam, ook in Langelo weer ontmoette. Zeker hetzelfde rondje tegengesteld. En dat zal hij vast van mij ook gedacht hebben.



Statistieken:

45,62km in 1u 40m 2s
snelheid gem 27,4km/h
snelheid max 34,6km/h
hartslag gem 151bpm
hartslag max 175bpm

Nog 22 dagen tot de AGR

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan Wickie, alle kilometertjes helpen.
    Gaan we op zaterdag 9 april nog de Ronde van Zuidlaren met de Dijkridders fietsen ? Wel de 160 km versie hoor. Als je deze op het vlakke niet redt, kan je een week later beter thuisblijven ;) Maarrrrrr heb goede hoop dat bijna alle Dijkridders meefietsen en sowieso de AGR uitfietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aart, ik heb er wel zin in. 9 April is bij mij vrij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Perfect, ik zie jou dan in ieder geval.
    Jou kennende ga je de druk bij Patrick, Wim en Bert opvoeren om ze ook mee te krijgen. Zet 'm op ;) JW zal hoogstwaarschijnlijk niet mee kunnen fietsen.....helaas helaas :s al hoop ik op een klein wondertje.

    BeantwoordenVerwijderen