dinsdag 15 februari 2011

De zon schijnt

Nadat maandagavond de AGR-site was vastgelopen en er met man en macht gewerkt werd aan een oplossing sliep alleen PdP goed met een startbewijs onder zijn kussen. Het verhaal doet de ronde dat er veel geld voor geboden is.

Dinsdagmiddag een berichtje op twitter dat de inschrijving open zou gaan om 14:20. Het was inmiddels 14:40, dus weinig kans op inschrijven. En inderdaad toen ik inlogde was de inschrijving gesloten. Nogmaals balen.
Eigenwijs als ik ben probeerde ik het om even voor drieën nog eens en wonder boven wonder kon ik mij inschrijven. Met de bevestiging op het scherm snel PdP gebeld dat het gelukt was. Direct daarna was de inschrijving weer vol.
Mazzel dus.
Omdat het bloed nu eenmaal kruipt waar het niet gaan kan weer een nieuwschierige poging gedaan om in te schrijven. Ook dat lukte. Heb ik BB en WH ook in kunnen schrijven en JW gebeld of hij nu ook mee wilde. JW schreef zichzelf in.
24 uur na de ramp is de score omgedraaid en hebben 5 van de 7 Ridders hun startbewijs.
De training is begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten