zondag 26 oktober 2014

Effe niet

Vrijdagmiddag in een iets te enthousiaste bui de hamstrings van linker en rechter dij gescheurd. Onverstandig en pijnlijk. Herstel gaat wel even duren en met lede ogen moest ik vanmorgen zien dat PdP en klaas77 goed gekleed naar Roden vertrokken.
Gisteren kochten PdP, XPO en BeBe met z'n drieën bijna de gehele BikeLife leeg voor weinig en dat moest vandaag uitgetest worden. Uit de verhalen en reacties bleek dat ik een hoop gemist heb, de term ontdekkingsreis viel veelvuldig en ook dat het Blauwe Bos de moeite waard is.
Ondanks het feit dat mijn hamstrings zich met het uur beter gaan voelen vond ik het verstandiger toch thuis te blijven en er dan maar een stukkie op afstand van te maken.


Later hoorde ik dat er onderweg een kleine afscheiding had plaatsgevonden tussen de afdelingen Roden en Leek. Kwestie van conditie of tempo, we zullen het nooit weten. Volgende week maken we weer de balans op en kijken dan hoe het er voor staat. Slechter dan nu kan bijna niet.

Ondertussen weet ik dat ook mijn zwager uit Westerbork vandaag in het rijke bezit is gekomen van een Cube 3 ltd. Een 26 inch racemonster met hydraulische remmen op de velgen.


Voor en van mij vandaag geen statistieken, wel een uur meer rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten