vrijdag 19 augustus 2011

Rondje Knebel

Na op woensdag de smaak te pakken te hebben gekregen durfde ik het aan om zonder begeleiding het Deense terrein te verkennen. Het eerste deel van de route was hetzelfde als de woensdag, maar daar waar we gekeerd waren reed ik door, me verbazend dat het nog steeds omhoog ging. Hellingen van 7% zijn daar geen uitzondering en na iedere rit moest er ook nog een 11%s kuitenbijter bedwongen worden. Niet erg lang (214m), maar lang genoeg om de druk op de kuiten te voelen volgens Hut.

Ook deze dag weer stralend weer. Zonder wind gaat het nooit in dit Vikingland dus vandaag rond kracht 4. Halverwege dreigde ik te belanden op een grindweg en de keuze keren of doorrijden met kans op lek werd keren.
Na een rondje van 38km was ik weer thuis. Moe niet echt, voldaan wel.


Statistieken:
38,65km in 1u24m33s
snelheid gem 27.4
snelheid max 63.4
hartslag gem 147
hartslag max 160

Geen opmerkingen:

Een reactie posten