zondag 10 februari 2013

Tacxi

Gisteren al afgesproken met PdP en WG. We zouden de elementen trotseren en in de volle zon onze rit op de ATB maken. Hoe anders zou het lopen. In de loop van d enacht begon het te sneeuwen en vanmorgen lag er een mooie 5 cm op de straat.
Toen ik om 8 uur de staat van het parcours ging inspecteren trof ik ijs onder de sneeuw. Niet verantwoord, volgens mij, om daar met onze dikke banden over- of doorheen te gaan. Ik app-te WG en PdP en stelde voor de Tacxen voor de TV in mijn garage te zetten en gedrieën onze meters te trappen. PdP was direct voor, maar van Willem Gerlof geen signaal.

Ik zette alles gereed en begon om 10 uur met trappen. Het ging mooi, eigenlijk heel mooi voor 3 weken niets doen. Het ging erg lekker. PdP zette om half 11 zijn Tacx naast de mijne en zo trapten we nog effe een uurtje door.

Veel later een sms-je van WG. Hij had de stoute schoenen wel aangetrokken en was met de opmerking: "Nat, maar goed te doen." thuisgekomen. Zo was het ook bij ons, maar dan: "Droog, maar goed te doen."

J-W zat elders (Duitsland volgens mij) en Harko moest uitrusten van een pittige training gisteren, hij coacht zijn dochter in de aanloop naar de Leekster Lenteloop.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten